12 תשובות
אני גם ככה, יכולה לקחת לי שנה שלמה להתחבר ולהיות פתוחה לגמרי עם מישהו
תאומה גם אצלי זה ככה זה ממש מעצבן
שואל השאלה:
אוף אוף זה מחרפן אותי
אוף אוף זה מחרפן אותי
אנונימית
אני בעד לעשות קבוצה של כל הביישניים ולהתבייש ביחד בה.
היי תאומה
תאומה:)
שואל השאלה:
בדיוק^
בדיוק^
אנונימית
זה מאוד הגיוני שיהיה לך קשה להפתח ישר לאנשים.
שואל השאלה:
אבל כולם מסביבי כן קל להם
אבל כולם מסביבי כן קל להם
אנונימית
זה ישתנה אל תדאגי
אני במצבך בול
אני באמת לא מבינה מה הבעיה. את אומרת שקשה לך להפתח לאנשים ישר על ההתחלה של ההיכרות?
באותו הנושא: