6 תשובות
הם בסהכ רוצים מקדונלדס, לא כזה אכפת להם ממך וזה טוב. פשוט תחייכי תעשי מה שצריך וזהו.. את לא באמת מכירה אותם והם לא אותך אין לך מה להתבייש
אנונימית
ואי אני גם ככה
שואל השאלה:
אני בת 17
אנונימית
אני גם כמוך, באתי כילדה ביישנית ביותר, שלא מסוגלת לדבר עם אנשים בקופה , התקבלתי למקדונלס ואמרו לי להיות בקופה.. עכשיו עברו 3 חודשים, אני עובדת שם 3 חודשים וללא ספק אני פחות ביישנית ממה שהייתי. בתכלס, להיות מול הקופה זה כמו לעשות הרצאה בפני קהל, בהתחלה זה קשה אבל אז מתרגלים לזה וזה מחשל אותך.
אנונימית
פה ושם כזה
זה יעזור לך לצבור ביטחון לדעתי
תנסי בכל זאת
להיפך, תלכי.
זה יחשל אותך מהבחינה הזאת