תשובה אחת
אני מנקה עם מגבונים בדרך כלל.. הכי נוח אבל יש כל מיני דברים באמאזון שעוזרים לנקות את המקלדת.. פשוט תכתבי בגוגל "keyboard cleaner".
באותו הנושא: