4 תשובות
זה ניקרא לידה טיבעית בארץ זה פחות נהוג
זה נראה מדהים
xm1
זה אמור להיות פשוט יותר
זה נקרא לידה טבעית
יש את זה בארץ
וזה מאוד יקר