16 תשובות
כן
כן
כן
יאפ
כן
גם היי, שלום, איך הצום?
מה שלומך?
וכן גם מאחלים גמר חתימה טובה , אפשר גם צום מועיל.
מה שלומך?
וכן גם מאחלים גמר חתימה טובה , אפשר גם צום מועיל.
גם צום מועיל,שנכתב ונחתם בספר החיים הטובים..
שואל השאלה:
אני יודע את כל זה אבל פשוט לא הייתי בטוח אם גמר חתימה טובה זה בכיפור^^
אני יודע את כל זה אבל פשוט לא הייתי בטוח אם גמר חתימה טובה זה בכיפור^^
אנונימי
אהה אוקיי
כיפור "חותם" את השנה שעברה.
בראש השנה מאחלים שנה טובה וחתימה טובה.
לקראת כיפור מאחלים גמר חתימה טובה וצום מועיל
בראש השנה מאחלים שנה טובה וחתימה טובה.
לקראת כיפור מאחלים גמר חתימה טובה וצום מועיל
כן, גמר חתימה טובה, ועדיף לומר עוד לפני יום כיפור "סליחה אם פגעתי" למי שצריך...
בעיקרון ביהדות המקורית לא אומרים "סליחה אם פגעתי" שזה משהו שיותר הומצא בעדין הפלאפון והאס אמ אס.
הפואנטה בסליחה זה אחרי שחושבים ביום כיפור ואז מבקשים סליחה מאנשים אם צריך.
הפואנטה בסליחה זה אחרי שחושבים ביום כיפור ואז מבקשים סליחה מאנשים אם צריך.
זה מעליי - אתה לגמרי צודק. העניין הוא שיש לבקש סליחה כי יום הכיפורים לא מכפר על עברות שבין אדם חברו. הנוסח המקובל היום הוא "סליחה אם פגעתי"
נכון. העניין רק שצריך לעשות אחרי יום כיפור גם ביום כיפור אדם אמור לחשוב על מי פגע ולמה ואז לבקש סליחה
הודעה כללית של "סליחה אם פגעתי" - על מה בדיוק לבקש סליחה אם אתה לא מודע על מה אתה מבקש סליחה ומה אתה צריך לתקן?
בגלל זה זה נעשה אחרי כיפור ובצורה אישית עם סליחה על דבר ספציפי.
הודעה כללית של "סליחה אם פגעתי" - על מה בדיוק לבקש סליחה אם אתה לא מודע על מה אתה מבקש סליחה ומה אתה צריך לתקן?
בגלל זה זה נעשה אחרי כיפור ובצורה אישית עם סליחה על דבר ספציפי.
כן
אדונ-יס
מסכים איתך לגמרי
מסכים איתך לגמרי
באותו הנושא: