4 תשובות
שאת לא מרגישה טוב
אני חושבת זה מספיק מוצדק
אני חושבת זה מספיק מוצדק
אני במחזור מתה אני לא יגיע היום
שואל השאלה:
איך אני מנסחת את ההודעה ?
איך אני מנסחת את ההודעה ?
אנונימית
"בוקר טוב, אני מצטערת שאני מודיעה בהתראה קצרה אבל אני ממש לא מרגישה טוב אני לא יוכל להגיע היום, אני מקווה שתוכלי למצוא סידור... ושוב פעם סליחה"
באותו הנושא: