5 תשובות
שואל השאלה:
בחיפה נולדתי בישראל בבית החולים רמ''בם
בחיפה נולדתי בישראל בבית החולים רמ''בם
האופק שלך הוא דלי
אנונימית
היי, את אופק דלי (שליט 12) עם ירח דגים בבית 1 וונוס מול האופק(שליט מאזניים), יש פה חתימה כפולה של דלי-דגים מאזניים כך שזה יכול להשפיע בעוד רבדים על האופק. לא קיים דבר כזה מפה אסטרולוגית לפי הקבלה, רק מפה אסטרולוגית. אם תרצי לדעת עוד אשמח לעזור (:
אומייגד מזל טוב לנו אני גם ב26.9
נראלי שאפשר לברר בבית חולים המספר באינטרנט דפוק לא עונים שם קיצור אני אופק סרטן עד שמצאתי את זה לקח לי 200 שנה
באותו הנושא: