5 תשובות
שואל השאלה:
בחיפה נולדתי בישראל בבית החולים רמ''בם
האופק שלך הוא דלי
אנונימית
היי, את אופק דלי (שליט 12) עם ירח דגים בבית 1 וונוס מול האופק(שליט מאזניים), יש פה חתימה כפולה של דלי-דגים מאזניים כך שזה יכול להשפיע בעוד רבדים על האופק. לא קיים דבר כזה מפה אסטרולוגית לפי הקבלה, רק מפה אסטרולוגית. אם תרצי לדעת עוד אשמח לעזור (:
אומייגד מזל טוב לנו אני גם ב26.9
נראלי שאפשר לברר בבית חולים המספר באינטרנט דפוק לא עונים שם קיצור אני אופק סרטן עד שמצאתי את זה לקח לי 200 שנה