5 תשובות
לפרוק באינטרנט
לכתוב שירים
או לכתוב פריקה על דף פשוט
זה הכי משחרר שיש לי לפחות
או לכתוב פריקה על דף פשוט
זה הכי משחרר שיש לי לפחות
לרוץ
לכתוב
לשמוע מוזיקה
לכתוב
לשמוע מוזיקה
גם אני מרגישה בדיוק כמוך ואין לי פתרון, אני פשוט שומרת הכל לעצמי למרות שזה ממש מעיק וקשה
לפרוק דברים מהלב זה דבר חשוב,אם לא זה מצטבר ואוכל אותך מבפנים,אני הייתי משתמש בשיטה אחרת אם לא חברים,פשוט לשבת ולכתוב במחברת כל מה שאת מרגישה וכל מה שעובר עליך,כמה שזה נשמע מטופש זה עובד,וזה גם נחמד להמשיך בחיים ולהסתכל במחברת שנים לאחור ולראות כמה הבעיות של פעם הם קטנות וכמה התקדמת ופיתחת את עצמך לאדם יותר טוב,בהצלחה!
באותו הנושא: