2 תשובות
שאלת חיי. אני הבן אדם הכי עצבני שקיים אמאלה אני לפעמים בוכה מרוב עצבים.
אם אין לידי אוזניות אז *לפעמים* עוזר לי לנשום עמוק ולחשוב על זה שעוד כמה דקות זה יעבור וחבל שאני סתם ארצח מישהו.
תנסי לחשוב על דברים טובים וכזה..
וואו נראה לי אני גם צריכה תשובה לשאלה הזאת
אני לא שולטת בעצבים שלי בכלל
זה יכול להגיע למצב של מכות
אני מתעצבנת ממש מהר אבל ממש