6 תשובות
ברוך אתה ה' בורא המזגן
החום הזה בלתי נסבל
חחח המזגן על 16 מעלות קר לי
אניי, אבל רוב הזמן קר לי כי אחותי אלזה וכל הזמן המזגן דלוק על 16
אני :-/
שואל השאלה:
וואי חשבתי כבר שזאת רק אני ושיש לי בעיות הזעה