4 תשובות
שיהיה להם בכיף, כל אחד והאמונה שלו ומה שהוא בוחר לעשות
כלום
המשפחה שלי הולכת
שיעשו מה שטוב להם
המשפחה שלי הולכת
שיעשו מה שטוב להם
כלום, שיהנו.
זכותם(?)
באותו הנושא: