4 תשובות
שיהיה להם בכיף, כל אחד והאמונה שלו ומה שהוא בוחר לעשות
כלום
המשפחה שלי הולכת
שיעשו מה שטוב להם
כלום, שיהנו.
זכותם(?)
xm1
באותו הנושא: