40 תשובות
מסכימה
חרא של דבר ההכללות האלה
דווקא זה יותר מושך
כן זה טיפשי לדעתי לא צריך להגדיר כל בן אדם בגלל המראה שלו
או לעשות סטיגמות מסויימות על הגדרה שנתפסת על בן אדם בגלל איך שהוא נראה
שואל השאלה:
זה לא הקטע, פשוט למה צריך לקרוא לזה טוםבוי? למה זה לא יכול להיות משהו של בנים ושל בנות?
שואל השאלה:
לא דיברתי על מראה..
וואי למה כל דבר מפריע לכם כל דבר אתם רוצים לשנות אז אומרים טום בוי וזהו מה אכפת לך
אנונימית
מסכימה איתך לגמריי
שואל השאלה:
כי זה להגיד: יש דברים שהם של בנים ויש דברים שהם של בנות
וזה מעצבן כי זה לא אמור להיות ככה! את בת, למה זה לא פריע לך שהחברה מצפה בנות למרוח לק ולדבר על בגדים כל היום ומבנים לשחק כדורגל ולירוק (?)
וכל מי שחורג מהכללים האלה, מקבל כינוי.. כאילו הוא שונה או שהוא חריג..
אה חשבתי שדיברת על מראה...בכל מקרה גם אני לא אוהבת את הביטוי
זה כמו להגיד לגבר "קוקסינל" על כך שהוא מתנהג קצת "נשי".
ביטויים מיותרים
איכס ממוגדר
. .
אין לי בעיה עם המילה טום בוי יש לי בעיה עם זה שגברים מעליבים נשים שהן טום בוי
עדיף אבוגבר חח סתם סתם
מסכימה לגמרי
סתם ביטויי מגעיל
צודקת אבל אנשים חייבים לכל דבר למצוא מילה ולקטלג
אנונימית
לגמרי
בעיניי כן יש הבדל בין בנים לבנות
בסקס.. בגוף.. נכון.. כן יש כמה הבדלים
אבל לא משמעותיים ובטח שלא להגיד שיש דברים שבנים עושים ודברים שבנות עושות או שורוד זה רק לבנות
אנחנו כולנו יצירה של אלוהים
ואלוהים לא שם אף אחד מעל השני/ה
הסדר הוא שאלוהים קודם כל למעלה
ואז יש את האנשים, לא בן ואז בת ולא בת ואז בן (אני מדברת על הדרגה שלהם ולא על מי בא קודם לעולם)
כולנו צריכים להיות פמיניסטים (שזה בעד שוויון בין המינים ולא רק בעד הבנות) וכולנו צריכים להבין את זה
כולנו בני אדם. גם מלכת אנגליה היא בסהכ בן אדם
וגם אנשים שאתם מכנים אותם "רבנים" הם בני אדם ואני לא חושבת שיש להם את הזכות בכלל לפרש את אלוהים
אנחנו אנשים וכולנו באותה רמה, אף אחד לא שווה יותר מהשני.. בהכל..
שמש בעבר פמיניזם היה שוויון מינים היום זה עריצות האישה
כולה ביטוי מי שישמע
מה את מעמיקה
vegeta, אז אתה טועה
יש פמיניזם ויש שוביניזם
פמיניזם- אמונה בשוויון בין המינים
שוביניזם- אמונה באי שוויון בין המינים, אפשר להיות שוביניסט כלפי בנות ולחשוב שלבנים מגיע יותר, ואפשר להיות שוביניסט גם כלפי הבנים ולחשוב שלאישה מגיע יותר.
ככה זה היה וגם יהיה
בעיה של אנשים שהם טועים
אם כולם יגידו שאחד ועוד אחד זה שלוש זה לא אומר שזה נכון.
וואי את כל כך צודקת אם אני אוהבת לבלות עם הבנים בהפסקה ולשחק כדורגל ישר אומרים שאני טום בוי שיקפצוו
מה הקשר טומבי לשוביניסטי
די כבר מה נהיה . אני בעצמי אישה ונמאס כבר מהפמינסטיות האלה
הרסתן את הכול
אין מה לעשות
יש דברים של גברים ויש דברים של נשים
את לא רוצה שהגבר שלך ילך עם שורט וחזייה נכון?
חלאס כבר
אנונימית
אני סבבה עם זה, בתור טום בוי זה נותן לי את ההרגשה שזה יוצא דופן וזה כיף לי, זה כיף להיות שונה, להיות אחרת
^^ בדיוק
מה זה משנה אם קוראים לצישהי טוםבוי
מי שישמע
בדיוק זה כיף לי שנותנים לי את ההרגשה שאני אחרת אני לא כמו כולם זה אומר שאני מיוחדת, ואלה שיורדים עליי בגלל זה, זה הכל קנאה
מסכימה עם שואלת השאלה לבנות מותר להסתובב עם תספורת קצרה ולשחק כדורגל כמו שלבנים מותר להתאפר ולעשות שעווה בלי שיקראו להם בשמות ויהפכו את זה ללא בסדר, לכל אחד מגיע לעשות מה שעושה לו טוב וזה לא קשור למין ומגדר.

אני רוצה לחזק את דברי שמש, בנות שאומרות שנשים יותר טובות מגברים וקוראת לעצמן פמיניסטיות הן לא פמנסטיות, הן שוביניסטיות פשוט כלפיי גברים.
^^ לבנים שעושים את זה יש שם
מטרוסקסואל
רואים שאת בת 13.
לא משנה כמה תדחפי את השיט הפמינסטי וה"נאור" שלך לגרונות של אנשים, נשים וגברים שונים אחד מהשני.
המוח שלך שונה מהמוח של גבר, ואת פועלת בשונה משגבר פועל.

סטיגמה- למה היא נוצרת? מכיוון שהרוב הגדול של המקרים מתאימים לסטיגמה.
עכשיו, נכון שהמוח שלנו לא אומר לבנות לאהוב ורוד ולבנים לאהוב כחול; אבל ניסויים שנעשו ומחקרים (ביניהם הניסוי של גון מאני, שהוכיח שמגדר זה מולד ושיש רק 2 מגדרים.) הוכיחו שילדים ממין זכר (ללא קשר לחברה ולסטיגמות חברתיות) נוטים לבחור דברים, צעצועים, עם קונטציה אגרסיבית. כמו כן, גברים הם יצורים מאוד תחרותיים בניגוד לנשים, וגברים יותר סבירים להעדיף דברים מסוימים שנשים לא בהכרח יעדיפו.

אז בחורה שאוהבת לשחק כדורגל, או ילדה קטנה שאוהבת ללכת עם שיער קצוץ (תתפלאי אבל גם שיער זה העדפה שבאה מהטבע, ולא בגלל סטיגמה חברתית)- היא טום בוי. כי ברובם, אלו דברים שמשוייכים לגברים ולא לנשים; ואחוז הנשים שעוסקות, לובשות או מתעניינות בדברים כאלה נמוך הרבה יותר.

אלוהים, לאן עוד נגיע עם כל עניין המגדר המומצא הזה? אין לכן על מה להתבכיין אז אתן מחפשות בכוח
למה מישהי שנחשבת "לא נשית"רק כי היא עם שיער קצוץ אמורה להרגיש רע עם זה ?
אני טומבוי רק כי אני לא אוהבת חלק גדול מהדברים שבנות אוהבות, למה אני אמורה להרגיש חריגה בגלל זה?
זה המסר של שואלת השאלה, טומבוי זה הגדרה לבת שדומה לבן רק כי היא לא נשית מספיק, אבל זה העניין, למה צריך להגדיר מה נשי ומה גברי? זה מיותר
לא משנה כמה מחקרים יעשו תמיד יהיו אנשים יוצאים מהכלל, אבל לא צריך לקרוא להם בשמות רק בגלל העדפות שלהם.
אנונימית
סליחה? את אומרת שטעם אישי של בן אדם אומר אם אישה היא טומבוי או שבן קוקסינל? או לא יודעת מה את חושבת עליו
סטיגמות אכן באות מהחברה.
למשל יש את הסטיגמה שאישה צריכה להיות חלקה וגבר שעיר.. את חושבת שפעם זה היה? אני לא מדברת על לפני 80 שנה אני מדברת על לפני אלף שנה
היום אם תראי אישה עם קצת שיערות ברגליים את תקיאי.. למה? סטיגמה.
אם תראי בן הולך עם חצאית או עם איפור, את תגידי שהוא קוקסינל והומו (למרות שזאת לא ההגדרה להומו), למה? סטיגמה שנוצרה לפני לא מזמן.. הרי פעם גברים היו הולכים עם חצאית.. אז זאת לא סטיגמה שנוצרה מהחברה? עשי טובה.........
בן שמתאפר ונקרא נשי גם לא טוב?
חחח איזה טום בוי
את צודקת!! די לשוביניזם הזה
מה קשור? זה בסהכ כינוי
טומבוי מתייחס לבן אדם ממין נקבה שמתנהג ומתלבש בצורה ששונה ממרבית בני האדם ממין נקבה.
בגלל שזה לא משהו שמאוד מקובל זה קיבל את הכינוי הזה.
זה לא כינוי שוביניסטי.
אנונימי
מסכימה לגמרי! וזה גם לא יפה אם יגידו לך שאת נורא נשית בשביל לעשות משהו
ביטוי מטופש. והכי מטופש זה שנשין גאות להגיד שהן היו טוםבוי. איכס. מה הגאווה בלהיות כמו בן? זה נוראי. זה רק מעיד שהיית פחות מטוםגירל.
סנופקין, זו לא הבעיה. הבעיה היא שכל הנשים (למשל כל הדוגמניות וכל השחקניות) נוהגות כל הזמן להגיד שהן היו "טומבוי". את לא חושבת שזה מטומטם? מה הגאווה בזה? על מה הן כ"כ מתגאות? להיות בוי זו גאווה? איכס.