התחברות
הרשמה
האם 1200 קלוריות בדיאטה זה בסדר? או שצריך פחות?
10 בספטמבר 2018, 11:06
1200 קלוריות
תפריטים
תפריטים לדיאטה
2 תשובות
זה בסדר
h
heyyyyyyy
זה בסדר
נ
נסיך האופל
באותו הנושא:
אני בדיאטה ואכלתי היום פחות מ1,000 קלוריות אפשר לאכול עכשיו פופקורן ?
זה בסדר לדיאטה? וכמה קלוריות זה?
אני בדיאטה, שתיתי תה עם ערגלית אחת (47 קלוריות) זה בסדר?
זה בסדר בדיאטה לאכןל בבוקר מעדן שוקלד 1.5% 90 קלוריות?
כצה קלוריות יש במגש פיצה הגודל קצת פחות מרגילנ.. והאם זה בסדר לאכול מגש פיצה למי שצריך להשמין?
אכלתי בערך 300 קלוריות אולי קצת פחות לארוחת בוקר ואני בדיאטה זה נורא?
זה בסדר לארוחת בוקר לשתות נס קפה עם חטיף אנרגיה 100 קלוריות בדיאטה?
אכלתי היום 2500 קלוריות ואני בדיאטה זה בסדר?
אכלתי עד עכשיו 400 קלוריות זה בסדר? בדיאטה
אני בדיאטה, אם אני יאכל בבוקר: בננה, תפוח ויוגורט 0% שומן, 58 קלוריות, זה בסדר?
1750 קלוריות ליום זה בסדר בשביל יום ראשון לדיאטה? בדרך כלל אני אוכלת יותר בסביבות 2000+ זה בסדר או שאני צריכה יותר פחות?