התחברות הרשמה

למה כולם מבקשים סליחה? זה ראש השנה לא יום כיפור...

9 בספטמבר 2018, 15:03
ראש השנהיום כיפורמנהגיםחגיםדת    
4 תשובות
זה חודש סליחות
א
אחת שמבינהה
עוד מעט יום כיפור, בגלל זה
ו
ואן דאם
זה הזמן שמבקשים בו סליחות..
ד
דרוש כינוי
מתחילים היום עשרת ימי תשובה
מלכת הדור
באותו הנושא:
גם אתם לא תבקשו סליחה בכיפור?
מתי מבקשים סליחה היום או בכיפור? כי כולם היום
אז ממי תבקשו סליחה בכיפור?
זה הגיוני שאני לא צמה בכיפור ולא עושה שום דבר שקשור לדת אבל אוהבת ללכת לסליחות?
לבקש סליחה ביום כיפור זה ממש צבוע, מסכימים איתי?
למה כולם פה מבקשים קטילות על כל דבר?
מישהו יודע מתי מבקשים סליחה? יום כיפור או ראש השנה?
למה תמיד כשבנים מתנגשים בי (*אפילו הכי בקטנה*) או נוגעים בי בטעות הם ישר מבקשים סליחה?
מבקשים סליחה בחודש אלול או ביום כיפור?
אתם מתכוונים לבקש סליחה ממישהו בגלל יום כיפור?
מבקשים סליחות עכשיו ??או לפני יום כיפור