4 תשובות
ידיד זה לא חבר וחבר לא יכול להחליט לך עם מי לצאת או לדבר הוא רק ידיד שלא יקרה איתו כלום חוץ מידיד
כנראה לא סומך עלייך
תזמיני מקסימום את החבר להצטרף אם הוא כל כך לא סומך עלייך שלא יקרה כלום ביניכם
אפשר להבין אותו.. הוא מקנא בך, הוא לא סומך עליך מספיק, הוא פוחד לאבד אותך.
באותו הנושא: