21 תשובות
כלא או טיפול
למרות שזו סוגייה קשה ואני לא שופטת.
למרות שזו סוגייה קשה ואני לא שופטת.
לא צריכה לקבל עונש.
זה רצח לכל דבר, לא משנה מהן הנסיבות
לא צריכה
זאת לא אשמתה של הילדה, בכלל לא.
לדעתי טיפול/פסיכולוג, אבל מה שבטוח - שיעשו משהו לגבי זה.
לדעתי טיפול/פסיכולוג, אבל מה שבטוח - שיעשו משהו לגבי זה.
לדעתי היא לא צריכה לקבל שום עונש...
לדעת המדינה היא צריכה להכנס לכלא ל20 שנה
לדעת המדינה היא צריכה להכנס לכלא ל20 שנה
שואל השאלה:
כלא בסדר. אבל מאסר עולם? כי רצחה אדם שתקף אותה מינית במשך כל יום?
כלא בסדר. אבל מאסר עולם? כי רצחה אדם שתקף אותה מינית במשך כל יום?
אנונימית
שואל השאלה:
עוד נקודה.
יש מלא תגובות בסטיפס שאומרות שצריך להרוג מחבלים, אנסים וכו. מה קרה לאמירה הזאת?
עוד נקודה.
יש מלא תגובות בסטיפס שאומרות שצריך להרוג מחבלים, אנסים וכו. מה קרה לאמירה הזאת?
אנונימית
מאסר עולם זה גם יכול להיות 20 שנה. זה לא לכל החיים
שואל השאלה:
השאלה היא לא איזה עונש יתנו לה.
איזה עונש *לדעתכם* מגיע לה אם בכלל
השאלה היא לא איזה עונש יתנו לה.
איזה עונש *לדעתכם* מגיע לה אם בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
20 שנה זה עדיין הרבה.
20 שנה זה עדיין הרבה.
אנונימית
למה לדעתך *מגיע לה* מאסר אחרי שרצחה אנס שאנס אותה מלא פעמים?!
זה תכלס גם סוג של הגנה עצמית כי אם היא לא הייתה הורגת אותו הוא היה ממשיך לאנוס אותה והיא הייתה חייבת להרוג אותו כשהוא ישן כי היא לא מסוגלת עליו כשהוא ער
זה תכלס גם סוג של הגנה עצמית כי אם היא לא הייתה הורגת אותו הוא היה ממשיך לאנוס אותה והיא הייתה חייבת להרוג אותו כשהוא ישן כי היא לא מסוגלת עליו כשהוא ער
שואל השאלה:
אני מסכימה עם זה שלא מגיע לה מאסר.
לא מגיע לה עונש כלל.
אני כן חושבת שהיא צריכה טיפול אבל מהנסיבות שלטובתה.
אני מסכימה עם זה שלא מגיע לה מאסר.
לא מגיע לה עונש כלל.
אני כן חושבת שהיא צריכה טיפול אבל מהנסיבות שלטובתה.
אנונימית
כע היא אכן צריכה להיות בטיפול פסיכולוגי עמוק בגלל שהיא עברה אונס ונאצלה לרצוח את אבא שלה... אחרי דבר כזה אני לא בטוח איך היא אמורה להשתלב עם החיים הרגילים ללא עזרה פסיכולוגית...
תכלס אם היא בת 18 היא רשאית להתלונן ולברוח... אבל תכלס אם היא לא עשתה את זה אחרי שהיא נאנסת באופן קבוע אז כנראה שהוא מאיים עליה
חחח וואי חחח אתה נשמע כאילו אתה בצד של האנס...
גם אם זה הגנה עצמית?! ואם היא הייתה דוקרת אותו למוות כשהוא מנסה לאנוס אותה... זה היה עדיין לא בסדר לדעתך?!
מי אמר שהוא לא נועל אותה בבית?
בכללי כל הסיפור הזה מוזר שהיא פשוט חיה עם זה כל הזמן הזה ופשוט החליטה לרצוח אותו בסופו של דבר... יותר הגיוני לחשוב שהוא נועל אותה בבית ולא נותן לה לצאת ורק אונס אותה כל יום
"רצח זה לא הפתרון לא משנה מה הנסיבות" ?
גברתי את טועה בגדול..
בן אדם שאונס את הבת שלו על בסיס יום יומי.
לא צריך להיות פה.
וזו הגנה עצמית לכל דבר.
גברתי את טועה בגדול..
בן אדם שאונס את הבת שלו על בסיס יום יומי.
לא צריך להיות פה.
וזו הגנה עצמית לכל דבר.
אנונימית
תלוי אם הילדה היא מעל גיל חמש עשרה
טיפול פסיכיאטרי בטוח
מאסר מגיל 15
ולפי זה מוסד לעבריינים...
טיפול פסיכיאטרי בטוח
מאסר מגיל 15
ולפי זה מוסד לעבריינים...
באותו הנושא: