5 תשובות
כן , בנים מהכיתה שלי ( ז' ) מקללים חופשי , הם עדיין לא מבינים מה זאת המשמעות של המילים
כן כל כך! הם סתם מתלהבים ורוצים לשחק אותה גברים ומגניבים וזה פחות הולך... הרבה פחות
הם מנסים להיות מגניבים אבל הדבר היחיד שהם עושים זה פדיחות לעצמם
ליטרלי, כל הקטע של להיות ערס ופרחה זה אוברייטד והם עלו לי עד לתחת כבר אין מה לעשות כול כך גם הם יתבגרו מתישהו
וואי כןן כל כך
באותו הנושא: