22 תשובות
לא
{zZ
ממש לא. החבר הראשון שלי היה בגיל 19
תני כיף!

גם בחיים לא היה לי

נראלי אנחנו בסדר
אין לך ממה תקשיבי את ילדה עדיין חבר תצטרכי עוד שנה שנתיים אין לה ממה כי בגיל הזה אהבה זה סתם כאב...
ממש לא,תשקיעי עכשיו בלימודים
צודקת
שואל השאלה:
מה צודקת?
אנונימית
תתרכזי בשיעורי בית..
אנונימית
לא כל אחת בקצב שלה אין לך מימה להיחץ שאני מיסתכלת על זוגות דבקים בני 15 מיצתרפתים מולי זה עוד מגעיל אותי
לא זה מתישהו יגיע
לא
לא חייב חבר
ברור מה, לא באמת
ממש ממש לא זה גיל לגיטימי לגמרי לזה שעוד לא יהיה לך חבר וגם הרבה בנים בגיל הזה עוד ילדותיים וסתם תסבלי אם תהיי עם אחד ילדותי מידי
אל תנסי למצוא חבר בכוח כשהאחד שלך יגיע הוא יגיע
ממש לא
לא אבל אני פנוי סתם אומר
לא בכלל לא יש לך עוד זמן
לאחותי היה חבר ראשון בגיל 25 אז לא
השאלה מ2018 ורציתי להגיד שבגיל 12 זה לא כמו 15. ^
וממש זיינתם תשכל אם זוגיות בגיל הזה גורמת למישהו לא להרגיש לבד אני חושבת שזה לגיטימי ומעולה ושילדים בגיל הזה יחוו אהבה יאלה אתם בני נוער פעם אחת
אנונימית