11 תשובות
לא קשה
זה תלוי לאיזה כיתה אתה רוצה את המשפט הזה אגב
כי יש הבדל בין י ל יא ל יב
זה תלוי לאיזה כיתה אתה רוצה את המשפט הזה אגב
כי יש הבדל בין י ל יא ל יב
שואל השאלה:
אני י אבל תני לי של יא או יב
אני י אבל תני לי של יא או יב
אנונימי
לא ממש קשה לדעתי, תשקיע בלשון תאמין לי יותר טוב
אנונימי
אני בן
נתחיל בזה
ואני חושב שאם תתרגם את זה בקלות אתה אמור להיות בסדר עם כיתה י
most military bases are not accessible by normal civilians , you need to be classified high enough in order to enter
נתחיל בזה
ואני חושב שאם תתרגם את זה בקלות אתה אמור להיות בסדר עם כיתה י
most military bases are not accessible by normal civilians , you need to be classified high enough in order to enter
לא
אם אתה טוב באנגלית זה קליל
אם אתה טוב באנגלית זה קליל
משהו מצחיק כזה ^ המשפט לא קשה לתרגום אתה יודע חח
אלה שעשו את המינוסים, הקבצת מיצוי חברים? אני צוחקת תרגעו ירגשים
אלה שעשו את המינוסים, הקבצת מיצוי חברים? אני צוחקת תרגעו ירגשים
ביא' זה בדיחה, ביב' דורשים יותר רמה אבל גם לא מקשה מידי. אם אתה טוב באנגלית לך על זה.
זה לא קשה, ביא או ביב
נגיד אנחנו למדנו ביב אנגלית לבד כי בקושי היו לנו מורים וכל הכיתה עברה בבגרות
נגיד אנחנו למדנו ביב אנגלית לבד כי בקושי היו לנו מורים וכל הכיתה עברה בבגרות
תלוי בך וברמה שלך באנגלית. אני אישית בחיים לא הייתי עוברת 5 יחידות..
ולמי שכתב "המשפט לא קשה" "הקבצת מיצוי חברים". וואלה סיימתי יב ואני לא יודעת לתרגם את המשפט הזה. וזה לא הופך אותי לבן אדם פחות טוב ממך.
ולמי שכתב "המשפט לא קשה" "הקבצת מיצוי חברים". וואלה סיימתי יב ואני לא יודעת לתרגם את המשפט הזה. וזה לא הופך אותי לבן אדם פחות טוב ממך.
אני כיתה יא ו5 יחידות ומבחינתי זה פשוט, אצלנו בשכבה יש המון שהם 5 יחידות, טיפה השקעה ואתה יכול לעשות את זה.
גם אם לך זה יהיה קשה אני מציעה להשקיע וכן לעשות 5 יחידות אנגלית כי רמה גבוהה של אנגלית זה משהו שנדרש בהרבה עבודות וגם באוניבריסטה (אם תרצה ללכת)
גם אם לך זה יהיה קשה אני מציעה להשקיע וכן לעשות 5 יחידות אנגלית כי רמה גבוהה של אנגלית זה משהו שנדרש בהרבה עבודות וגם באוניבריסטה (אם תרצה ללכת)
באותו הנושא: