6 תשובות
כי הם רוצים לשבת ליד חברים שלהם
כלום גם לידי לא יושבים לפעמים אז מה
שהם רוצים לשבת ליד חברים שלהם
לפעמים. זה כיף לשבת לבד כל השולחן שלך אל תיקחי את זה ללב הם מפסידים ילדה שווה
קורה שיושבים לבד, לא ביג דיל. אם זה על בסיס קבוע, כנראה אנשים התקבעו עם החברים שלהפ, תנסי להתחבר לאנשים.
באותו הנושא: