17 תשובות
את מכירה שם מישהו?
שואל השאלה:
כן.. אני תמיד מנסה להיות אליהן נחמדה ולהתחבר ובסוף אף אחד לא רוצה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת, אני מרגישה נורא ככה:(
אנונימית
שואל השאלה:
כל מי שהתנהגה אליי כאילו אני חברה טובה שלה דחתה אותי בכל מיני תירוצים הזויים..
נגיד כמו אני יושבת ליד x
וששואלים את x אם הם תיכננו לשבת ביחד היא אומרת שלא.. זה מעליב
אנונימית
אל תשימי עליהן, ככה לא מתנהגים זה רק מראה לך שהן תת רמה. אין טעם שתנסי להתחבר לבנות כאלה.
שואל השאלה:
זה מרגיש נורא שכולם יושבות ליד חברות ואני יושבת לבד
אנונימית
אז תשבי לבד. למה את צריכה את זה ? את יודעת הרי שבסוף הגלגל יתהפך נכון ?
שואל השאלה:
ועוד הילדה הזאת שדחתה אותי, נתנה לי הרגשה שאני החברה הכי טובה שלה רק כדי שאעזור לה במתמטיקה..
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה ירגיש לי בודד וכולם יסתכלו ויצחקו עליי..
היום הבנתי ש"החברות" שלי רק רוצות לנצל אותי..
אנונימית
בדיוק, תת רמה. אין לך מה לבזבז את המאמצים שלך על ילדות כאלה. אם את רוצה לפרוק אני כאן
ושיצחקו מה אכפת לך ? מי הם בכלל
שואל השאלה:
וואי זה חוצפה ..הילדה הזאת שדחתה אותי סתם ולא באמת תיכננה כותבת לי עכשיו בווטסאפ :"אבל את חייבת ללמד אותי מתמטיקה גם אם זה לא מסתדר שנשב ביחד"
אנונימית
מי צריך אותן? תשבי לבד, כל השולחן שלך;)
תתרחקי מהן מי צריך אותן תכירי חברות חדשות ולשבת לבד זה הכי שווה
שואל השאלה:
חח כן.. אבל מאיפה החוצפה לבקש דבר כזה? לתת לי סטירה כזאת ואחרי זה לבקש ממני להקדיש מזמני אליה ב*חינם*?
אנונימית
שואל השאלה:
הילדה הזאת ממש נצלנית!! ועוד שנפגשנו בחופש היא ביקשה שאני אקנה לה גלידה על חשבוני כי לפי טענתנה ככה "זה חברות טובות"
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל גם אם היא תת רמה , זה עדיין מעליב
אנונימית
איזה מגעילות באמת, עצה שלי תשבי לבד כל השולחן רק בשבילך בלי כאבי ראש מיותרים. ולאותה אחת שאמרה לך לעזור לה עדיין במתמטיקה קודם כל היא ממש חיה בסרט, לא מבינה מה הקטע שהיא מעזה בכלל להגיד לך את זה, תתרחקי, תפסי מרחק מכל הבנות האלה שהחשיבו אותך כ"חברה" שלהן, חברות לא מתנהגות ככה. תנסי להתחבר לבנות מהשכבה או אפילו בנים מהכיתה, לפעמים להיות עם בנים זה פחות כאבי ראש כמו עם בנות