2 תשובות
תתקשרי אליהם, תצלמי את זה וגם רצוי לשמור את האריזה.
תאטמי טוב את האריזה בשביל שהחרקים לא יצאו.
תתקשרי לשירות לקוחות
והם יתנו לך פיצוי