התחברות
הרשמה
תגידו נכון היה פעם נסטי עם גזים? אז למה הפסיקו לייצר?
5 בספטמבר 2018, 21:12
גזים
נסטי
3 תשובות
כי לא ממש אהבו את זה
M
Mady
אני לא שמעתי אף פעם אבל זה נשמע דוחה.
א
איש הפסנתר
שואל השאלה:
זה טעים רצח
א
אח יקר2
באותו הנושא:
מדוע השתמשו בעבר בגז מימן למילוי כדורים פורחים, ולמה הפסיקו את השימוש בו?
היי, תגידו מסוכן לשאוף גז הליום? שאפת היום מכמה בלונים (ונהיה הקול הצחיק הזה..) וכואב לי עכשיו בצד של המותן זה קשור?
לחץ הגז הנכון במזגן לרכב - המזגן ברכב ללא גז. הבנתי שצריך לשים גז (במגזן הרכב) 34A אך מהו הלחץ המקסימלי?
גזים ועצירות - מה עושים כשסובלים מגזים בבטן ועצירות?
דרכים למניעת גזים - מה עושים כדי שלא יהיה גזים?
שיטות להפחתת גזים בגוף - מה הכי טוב להפחתת גזים של הגוף?
איך מסמנים מוצק, נוזל וגז בכימיה? גז זה g נכון?
מה לעשות נגד גזים - שלום, יש לי גזים כבר זמן רב, מה ניתן לעשות בנושא?
זה נכון שחצי מהאשכנזים היום הפסיקו עם המנהג של ברית מילה?
תגידו מה עם MKTO? הם הפסיקו להוציא שירים?
גזים בשתייה מוגזת - הגזים בקולה והגזים בבירה, הם אותם גזים?