15 תשובות
אני בטוחה שהיא מעריכה
גם אם היא לא תמיד אומרת לך את זה
שואל השאלה:
להגיד לי אז מה כולה הבאת לי 2000 שקל זה נקראה לא להעריך
שואל השאלה:
היא לא הקדישה אתה יודע איזה מכות קיבלתי מאבא החורג שלי מגיל 5 עד 14 ובגיל 14 נזרקתי לרחוב ורק בגיל 19 שהם התרגשו היא סיפרה לי שיש לי אבא ביולוגי
ואחרי כל הקשיים שחווית עם אבא?תראה איזה אלוף אתה,
אני בטוחה שהיא מעריכה.יכול להיות זפשוט יצאה לה נימה של "זלזול"
אולי אתה תדבר איתה פשוט,ותנסו לסדר את כל הדברים?כי זה נראה שיש מלא דברים לדבר עליהם
זה נשמע שיש לך מעמסה רגשית,אחרי מה שקרה עם אבא החורג וכל מה שיש עם אמא .תדברו,זה יעשה רק טוב:)
שואל השאלה:
אמ...ניסיתי אבל זה יותר מרוכב יש לי אמא בת 16
רגע מה?בת 16?
מה לעזזאל?
אנונימית
אני הבאתי למעלה מ10 אלף בשבוע האחרון כל הכסף שלי מבין אותך
אנונימי
שואל השאלה:
היא מתנהגת כמו בת 16 בגלל זה אני אומר שהיא בת 16
גם אצלי זה ככה.
אבא שלי בן 15 אם כבר.
אני מבינה אותך,(לא בלתת כסף אלא בדברים שפשוט יקרי ערך בשבילי,ולא מעריכים,פשוט דפוק בקיצור)

אולי צנסה לתת להכל קצת זמן?
שואל השאלה:
הדבר היחידי זה לצאת מהבית ולנתק קשר ניראה לי
לא כי אז היא תתמותת אני עשיתי את זה בגללה לא בגללו הוא לא אכפת לו והתחלנו שיפוצים וצריכים לשלם לקבלן והוא גם ברח לנו בלי קשר לכסף
אנונימי
שואל השאלה:
אחי הייתי גר חצי שעה מימנה היא אפילו לא באה לבקר פעם אחת לא ישבור אותה כלום חוץ מהגברים שיזרוק אותה
מה זה הגברים שיזרקם אותם?
אנונימי
שואל השאלה:
היא מעדיפה את הבני זוג אלינו
הי.
קודם כל רוצה להגיד לך כל הכבוד.
על הנתינה, על האכפתיות והרגישות שלך.
נראה שאמא שלך יכולה ללמוד ממך -לתת.
יתכן שהיא בחוסר כספי כזה גדול , שכל סכום שתתן לה, נראה לה מעט.
זה עדיין לא מצדיק את התגובה שלה.
יש לה כנראה המון בעיות שאינה פותרת, וזה גורם לה לא להיות מספיק רגישה לאחרים.
זה גם מאלץ אותך , להגיד לה . להגיד לה כל דבר שמפריע לך בהתנהגותה כלפיך.
פעם, פעמיים, מאה פעם- בסוף היא תבין , שהיא מגזימה ופוגעת.
הייתי אומרת לך שהיא זקוקה למספר פגישות עם מטפלת , על מנת ללמוד , אך אין לי הרגשה שתסכים ללכת. אם טעיתי, אתה מוזמן להציע לה. כי זה עשוי לעזור. אפשר דרך קופת חולים במחיר מוזל .
בכל מקרה , בבקשה היה שלם עם עצמך . אתה עוזר לה, למרות שבהתנהגותה - היא יוצרת התנגדות.
חשוב להבין שאינה באה ממקום של רוע , אלא ממקום של חוסר.
אין לי פתרון פלא להציע לך. בכדי לא לצבור יותר מדי כעסים עליה, המשך להגיד לה תמיד את האמת שלך , וכשמשהו יפריע - הגד לה אותו.
בהצלחה רבה לך.