10 תשובות
כרגע רק 2 של אדידס.
לא קונה כי אני במחסור של גינסים
לא קונה כי אני במחסור של גינסים
1 של נייק
10 בערך. רק זוג אחד בשימוש כי השאר לא נוחות לי.
4
אדידס
ריבוק ספורט
סתם נעל מאיזשהי חנות
הואיינס חחח
אדידס
ריבוק ספורט
סתם נעל מאיזשהי חנות
הואיינס חחח
15 בערך
נייק אדידס ואנס ועוד כמה אני לא זוכר
נייק אדידס ואנס ועוד כמה אני לא זוכר
הרבה מדי
אבל מה שאני באמת שמה ביום יום זה
נייק איר פורס
נייק שחורות
סטן סמית
סופרסטאר
ואנס אולד סקול
פומה
ואולסטאר
אבל מה שאני באמת שמה ביום יום זה
נייק איר פורס
נייק שחורות
סטן סמית
סופרסטאר
ואנס אולד סקול
פומה
ואולסטאר
וואנס ירוק זית נדירות
וואנס שחורות
וואנס בורדו
אולסטאר שחורות
אולסטאר צבאיות
וואנס כחולות כהות
בלאנדסטון
נעלי חיר אמריקאיות
והביאנס בכל הצבעים
וואנס שחורות
וואנס בורדו
אולסטאר שחורות
אולסטאר צבאיות
וואנס כחולות כהות
בלאנדסטון
נעלי חיר אמריקאיות
והביאנס בכל הצבעים
סניקרס לבנות
וואנס
ונעלי ספורט
וואנס
ונעלי ספורט
יש לי 7 (לא כולל כפכפים)
אחד סתם נעליים עם אורות שקניתי לפני כמה זמן באילת (שמתי אותם פעם אחת בלחץ)
עוד נעל לבנה של לקוסט
עוד נעל של אדידס בצבע וורוד כאלה מושלמות
עוד נעל של אדידס בצבע אפור מושלם כזה
עוד נעל של אדידס לבנה יפה כזאת
נעלי ספורט של נייק
ופלדיום לחורף
אחד סתם נעליים עם אורות שקניתי לפני כמה זמן באילת (שמתי אותם פעם אחת בלחץ)
עוד נעל לבנה של לקוסט
עוד נעל של אדידס בצבע וורוד כאלה מושלמות
עוד נעל של אדידס בצבע אפור מושלם כזה
עוד נעל של אדידס לבנה יפה כזאת
נעלי ספורט של נייק
ופלדיום לחורף
7 זוגות של אייר גורדן
ועוד זוג אחד של נייק hyperfr3sh
ועוד זוג אחד של נייק hyperfr3sh
באותו הנושא: