13 תשובות
כן
כן, אני שמה רק 2 זוגות נעליים כל הזמן
כן
תלוי למי את משווה
כן
אנונימית
יחסית למה שיש לי
הרבה חחחח
לא ממש הרבה יש לי איזה 30
יחסית למה שיש לי..זה קצת
אבל בכללי זה מספיק ולא צריך יןתר מזה
לעומת מה שיש לי זה הרבה חחח, תלוי את מי שואלים
כן
12 נעלי זה די הררבה לדעתי אבל ^ תלוי למי את משווה כי לי יש בקושי 4 ורק סופרסטאר אחד