5 תשובות
ריבים מיותרים, עצבים, חילוקי דעות ובאמת שזה לא כזה כיף כמו שזה נשמע.
אנונימית
את קטנה מדי לדעתי מה תעשו תתחבקו? נשיקה בלחי מקסימום, עדיף ידידים יותר כיף איתם
יש לפעמים ריבים נורא קשים ופריחות עצבים וחילוקי דעות
כי בנים הם סתומים וחרמנים ודוחים ולא מבינים בנות ומסריחים
Fez
בזבוז זמן ולפעמים זה מגיע למצב שאת צריכה לוותר על החלום שלך בשבילו.
M.C