16 תשובות
כןן
לא. זו סדרה גרועה.
סדרה טראומתית רצח
אבל זה נחמד כזה
אנונימית
כן אבל את העונה הראשונה רק
כן
כןן!
כןן סדרה מדהימה לדעתי
כן ברור
סדרה מצויינת! גמרתי את שתי העונות בשבוע
מאוד. לא ממליצה לראות אם את סובלת מדיכאון..
ואי כלכך!!
הסדרה הכי יפה שתראה בעולם ממש כדאי לך לראות
אנונימית
כן זאת סדרה מדהימה!! אבל תדלגי על כמה חלקים כי יש כמה סצנות שהן יותר מידי גרפיות ומזעזעות.. נגיד בפרק האחרון עם טיילור וזה.. זה היה נוראי