4 תשובות
i sailed with my family
שואל השאלה:
למה לא שמים was?
למה לא שמים was?
אנונימי
כשמוסיפים ed מדברים על משהו שקרה בעבר
ובמשפט הזה לא צריך להוסיף was..
זה כמו שתרשמי "אני הייתי הפלגתי עם המשפחה שלי" (ערכתי כי יש מצב שלא הסברתי ברור)
ובמשפט הזה לא צריך להוסיף was..
זה כמו שתרשמי "אני הייתי הפלגתי עם המשפחה שלי" (ערכתי כי יש מצב שלא הסברתי ברור)
i sailed with my family
אפשר גם i was sailing with my family
אפשר גם i was sailing with my family
באותו הנושא: