2 תשובות
מסלול בגרות רגיל-מבר

אתגר אני לא בטוחה מהי ההגדרה המדויקת...
אותו דבר בדיוק.
פשוט משרד החינוך לא מאפשר 2 כיתות מבר אז בבתי ספר קוראים לזה מבר ואתגר.
אצלנו זה ככה
אולי ההבדל היחיד זה בכמות תלמידים שזה הבדל של איזה 5 ילד ככה