12 תשובות
הייתי יוצאת איתו
פחות אבל כל אחת ומה שהיא בוחרת
1.הייתי חושבת שהוא בי
2.הייתי נותנת צ'אנס
שואל השאלה:
סתם בא לי לראות עוד נקודות מבט

נגיד למה כן? למה לא?
אנונימית
לא כי אני רוצה גבר ולא...
פשוט כי הוא נשמע ממש דומה לי..
הייתי יוצאת איתו, האישיות שלו נשמעת טובה ונחמדה.
שואל השאלה:
מבחינת אישיות הוא אחלה
והוא ממש נחמד וחתיך

אבל נשבעת לפעמים הוא נשמע כמו אישה פרחה כזאת חחח

נגיד הוא קנה שדכן קטן כזה
ואז הוא ככ מתלהב מהשדכן ואומר "איזה חמוד זהה לאכול את זה!!"

בטון גבוה כזנ

ויוצא לו מלא קטעים שהוא ככה מתלהב ומתנהג
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל תאמת אני חושדת שהוא גיי או משהו

פעם הייתה לו בת זוג ברומניה
ולא נעים לי לומר אב היא לא הייתה ככ יפה
וכאילו לפני זה הוא עשה לי הרצאה שהוא לא רוצה חברה וכאלה

לא יודעת מה לחשוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת
זה מה שמלחיץ אותע
אנונימית
הייתי יוצאת :)
אני אישית לא הייתי יוצאת איתו אבל הוא נשמע אחלה.