9 תשובות
כיף ^_^
אנונימי
שלום לך נסיכתי
עליתי לי' והיה סביל
לך?
עליתי לי' והיה סביל
לך?
היה סבבה,כיתה י'
בהצלחה מהממת
בהצלחה מהממת
ואי היה מהמם.
עליתי ל י
עליתי ל י
שואל השאלה:
שלום גם לך פשוטת עם מקסימה שכמותך!
אני עליתי ל יא והיה לי גם סביל לא משהו
השביזות כבר התחילה ואין לי כוח לחזור ללמוד
שלום גם לך פשוטת עם מקסימה שכמותך!
אני עליתי ל יא והיה לי גם סביל לא משהו
השביזות כבר התחילה ואין לי כוח לחזור ללמוד
סבבה יא
הכל יהיה בסדר הוד רוממותך!
בהצלחה במטלותיך הנוראיות, הנקראות גם בגרויות.
בהצלחה במטלותיך הנוראיות, הנקראות גם בגרויות.
שואל השאלה:
חחח אהבתי
חחח אהבתי
שואל השאלה:
ושגם לך יהיה בהצלחה למרות שכיתה י זה קייטנה
ושגם לך יהיה בהצלחה למרות שכיתה י זה קייטנה
באותו הנושא: