9 תשובות
כיף ^_^
אנונימי
שלום לך נסיכתי
עליתי לי' והיה סביל

לך?
היה סבבה,כיתה י'
בהצלחה מהממת
ואי היה מהמם.
עליתי ל י
שואל השאלה:
שלום גם לך פשוטת עם מקסימה שכמותך!
אני עליתי ל יא והיה לי גם סביל לא משהו
השביזות כבר התחילה ואין לי כוח לחזור ללמוד
סבבה יא
הכל יהיה בסדר הוד רוממותך!

בהצלחה במטלותיך הנוראיות, הנקראות גם בגרויות.
שואל השאלה:
חחח אהבתי
שואל השאלה:
ושגם לך יהיה בהצלחה למרות שכיתה י זה קייטנה