6 תשובות
זה בסדר גמור כמובן. כנראה שיש לך דברים יותר מעניינים בחיים;)
הלוואי עליי להיות אדישה
somerien עליתי היום לכיתה יב והתרגשתי ממש, אבל אני טיפוס כזה זה לא קשור לגיל.
שואל השאלה:
כאילו אני פשוט מרגישה רגיל כזה,לא ככ מרגש,כאילו לא מצאתי תמקום שלי
אנונימית
זה לא מוזר ולא טבעי, לגיטימי
גם אני ככה
אין מה להתרגש את חלק ממערכת חינוך דפוקה שקובעת את העתיד של בן אדם על פי מסמך, הדבר היחיד שצריך לרגש אותך זה הרבע שתסיימי את החרטא הזה שנקרא בית ספר