6 תשובות
שואל השאלה:
זה בטעם חביתה מתוקה כזאת מזכיר פנקייק ממש
אנונימית
כי לבננות יש מרקם דוחה וביצים יעשו טעם של חביתה.. ניסיתי להכין אותו דבר רק עם קמח וסוכר ויצא מזעזע
אבל אם את אוהבת בתאבון :)
שואל השאלה:
למה זה טעיםם
אנונימית
מן הסתם אבל זה לא יהיה טעים..
ברור.