11 תשובות
כן
וכן
xm1
אבל היא ילדה קטנה
xm1
כן וכן
לא הבנתי איך השם משפיע על החיצוניות? כאילו מה קשור השם והיופי חח
בת דודה שלי , מאמי כולכך קטנה חחח חכמה אש ויפה
שואל השאלה:
לא יודעת חח
אנונימית
מכירה אחת והיא נראית נחמד לא יותר מזה.
אגם רוטברג מושלמת נגיד
כן
נראית כמו אוגר סיבירי
כן. ולא.
אבל רק אגם אחת מהאגמיות האחרות שאני מכירה נראית טוב לדעתי - וזאת אגם רודברג.
כן ולא- ילדה מהכיתה
כן וכן- ילדה מהכיתה של אחותי שאני מכירה
כן וכן- אגם רודברג חחחnחח למרות שאני לא ממש את הגבות שלה עכשיו שהיא עשתה יש לה תמונה באינסטגרם