התחברות
הרשמה
בת 16 והתאהבתי בבן 20 (שאני מכירה כמובן)
זה ממש נורא? הקטע הוא שזה ידוע לי שאם נגיד הייתי בת 18 או משהו היינו מתחילים לצאת כבר ממזמן..
20 באפריל 2018, 00:11
התאהבות
תשובה אחת
נורא זה ממש לא אבל אתם לא תוכלו לעשות שום אקט מיני שזוגות אמורים לעשות כי זה לא חוקי עד שתהיי בת 18
T
They call me Aviv
באותו הנושא:
אתמול דיברתי בפלא' במשך שעה עם מישהי שאני מכיר יומיים, זה הגיוני שהתאהבתי בה?
חרדים חייבים להתחתן בשידוך או שהם יכולים להתחתן עם אישה (כשרה כמובן) שכבר מכירים?
הגיוני שהתאהבתי במישהו שאני בכלל לא מכירה..? כשאני רואה אותו זה עושה לי משהו בלב כמו שפעם הרגשתי למישהו שאהבתי..
אני בן 17 והתאהבתי בחיילת בת 19...
אני בת 20 והתאהבתי בנער בן 15 מה לעשות?
אני בת והתאהבתי בענבר מהישרדות
אם הייתם בחו"ל, והיה לכם אפשרות ללכת לחוף נודיסטים (כשאף אחד לא מכיר אותכם כמובן), הייתם הולכים? ולמה?
שיט אני חושבת שהתאהבתי, ואנחנו אפילו לא מכירים במציאות
עוד חודש בת 18 ובן 38 (קשר זוגי ארוך, נפגשנו להכרות והתאהבתי בו) לדעתכם זה טוב?
אני חושבת שאני נראת בסדר, תלוי בימים כמובן. אומרים לי שאני יפה הייתי בסוכנות דוגמנות אבל אפעם לא התחילו איתי ברחוב
רק אני נכנס לשאלות כאן ונקרע מצחוק (חוץ מזה שאני מנסה כמובן לעזור כאן לאנשים)?