4 תשובות
לא אכלת הרבה, אפילו כדאי שתאכלי עוד משהו...
זה קצת יחסית את יכולה לאכול עוד משהו
לא
שואל השאלה:
למרות שזה דברים משמינים יחסית? בעיקרון אני בדיאטה אבל אני לא בבית ואלו הדברים שהיו פה.. ומחר אני נשקלת אז מתבאסת על זה.. מישהו יודע כמה קלוריות בערך זה יוצא?
למרות שזה דברים משמינים יחסית? בעיקרון אני בדיאטה אבל אני לא בבית ואלו הדברים שהיו פה.. ומחר אני נשקלת אז מתבאסת על זה.. מישהו יודע כמה קלוריות בערך זה יוצא?
אנונימית
באותו הנושא: