9 תשובות
כשביהמ יקום תהיה בדרגה יותר גבוהה
זה גם יכול לומר שאולי במשך הדורות שלך , מישהו פשוט שינה את השם
והדרגה הגבוה הזאת כבר לא תקפה
שואל השאלה:
לא שינו.. זה נשאר מאז ומתמיד בדקתי בספר שורשים של המשפחה
אנונימית
אוקיי
אולי לפני 3000 שנה היית נחשבת מעל אבל בתקופה שלנו את באותה רמה כמו כל האנשים
אבל את אישה, את לא ממשיכה את השושלת הזאת...
אנונימית
בנתיים כן, עד שתתחתני, אלא א"כ תתחתני עם לוי.
כן, אבל לא לכל שבט לוי חייב להיות השם משפחה לוי..
אני משבט לוי ויש לי שם משפחה אשכנזי גרמני (אני חצי מזרחי חצי אשכנזי)