7 תשובות
אני אוהבת אותך ואמרת לי שאת לא אותי שברת לי את הלב..
ואת עושה בדיוק את זה
אנונימית
למה עדי ברקע ?
שואל השאלה:
עדי ביטי היא ההגדרה ללפזר אהבה
אנונימית
בכל מקום יש אנשים לא נחמדים.
את יכולה לבחור להתעלם מהם או להתחיל לריב איתם.
שואל השאלה:
אבל הם לא רבים בחזרה
אנונימית
חחח כי הם בוחרים להתעלם