6 תשובות
תעשי 3 יחל
גם אני כמוך, אבל אי אפשר להוציא פטור מזה לפי דעתי. את יכולה לעשות שלוש יחידות ולא להשקיע אבל אם תצטרכי להשלים אחר כך זה יעלה לך כסף
מתמטיקה זה מקצוע חובה לבגרות וזה אחד ממקצועות הליבה. לא חושבת שתוכלי להשיג פטור
אי אפשר
תעשי שלוש יחידות הכי קל לא מתאמצים יותר מידי
זה מקצוע בסיסי שמפתח את המוח אם הילד שלך בעתיד יבקש עזרה בתרגיל של כיתה ז ולא תצלחי לעזור לו זה לא יפדח אותך?

תאמיני לי שזה מקצוע לא קשה פשוט צריך לשבת הרבה על התחת ולתרגל
תעשי עכשיו שלא תתחרטי אחר כך