5 תשובות
ממש לא את חכמה הכול טוב
זה ביחד 55.5, אם יעגלו לך כלפיי מעלה 56. (אם זה מחושב ביחס של 50-50).
55.5, כדאי לך לנסות מועד ב' בכל זאת הרי לוקחים את הציון הגבוה מביניהם. לשיקולך :)
שואל השאלה:
זה מה שאני אעשה .. בחיי אני ככ טיפשה . תודה לכם !!
אנונימית
גם אני ציון הגשה 72
אבל קיבלתי 49 אזה עוד מקרה טוב בכיתה
בכל מקרה, אצלנו המגינים נפלו בגלל הפערים הגדולים... יהיה בסדר אל תתיאשי!!!