5 תשובות
ממש לא את חכמה הכול טוב
זה ביחד 55.5, אם יעגלו לך כלפיי מעלה 56. (אם זה מחושב ביחס של 50-50).
55.5, כדאי לך לנסות מועד ב' בכל זאת הרי לוקחים את הציון הגבוה מביניהם. לשיקולך :)
שואל השאלה:
זה מה שאני אעשה .. בחיי אני ככ טיפשה . תודה לכם !!
זה מה שאני אעשה .. בחיי אני ככ טיפשה . תודה לכם !!
אנונימית
גם אני ציון הגשה 72
אבל קיבלתי 49 אזה עוד מקרה טוב בכיתה
בכל מקרה, אצלנו המגינים נפלו בגלל הפערים הגדולים... יהיה בסדר אל תתיאשי!!!
אבל קיבלתי 49 אזה עוד מקרה טוב בכיתה
בכל מקרה, אצלנו המגינים נפלו בגלל הפערים הגדולים... יהיה בסדר אל תתיאשי!!!
באותו הנושא: