7 תשובות
היפופוטם
{zZ
חזיר זו חיה ממש חמודהה היא ורודה והיא עושה אוינק אוינק !
אנימלסטיפס
אנונימית
חזירים הם כל כך מתוקים, למה להגיד ככה?
ולדעתי יתוש
אנונימית
מה כל כך נורא בחזירים הם ממש חמודים ועוזרים לאקולוגיה של העולם. לשאלה, בני אדם.
שמחתי לראות פה שאני לא היחיד שחושב שחזירים הם חמודים
ולשאלה:יתושים,זבובים והברחשים האלה שבאים בחבורה כזאת שאם אתה עובר דרכם נכנסים לך ברחשים לאף,לפה ולאוזניים
אנונימי