19 תשובות
שנה חופש קלל
שנה בית ספר
בית ספר
אני אשתגע בשנה חופש
בית ספר אני אתחרפן בחופש
שנה חופש
בית ספר
שנה חופש
100 שנה מבחינתי בחופש
אני לא סובלת יום אחד בבית ספר
אנונימית
בית ספר
בית ספר, חודש חופש בשבילי זה יותר מידי
שנה בית ספר
מה אני אעשה שנה בבית זה פסיכי
שנה בחופש, אני אלמד מהאינטרנט או משהו ואפגש עם חברים, אטוס לחו"ל..
בית ספר,
אני אתחרפן אם יהיה שנה חופש אני בקושי מסתדרת עם חודשיים חופש.
בית ספר. יהיה לי קשה עם שנה חופש, מה אני אעשה שנה? עם הבית ספר אני לפחות עושה עם עצמי משהו.
בית ספר עדיף ככה פוגשים חברים
בית ספר, יש סופשים, נסתדר איתם