6 תשובות
כי אלוהי המחזור שונא אותנו
כי התהליך של המחזור קורה באזור הבטן התחתונה
זה תהליך
כי הרחם מתכווץ וכמו שהלב דופק ככה הוא מתכווץ מתרחב וזה התהליך האכזר והכואב שתמיד אני בוכה בגללו ועוד בלי כדורים משכחי כאבים וכו..
חחח מה מה הקשר שאמרתי לב
התכוונתי יעני דפיקות של כאב ברחם תנסו להבין
התכוונתי יעני דפיקות של כאב ברחם תנסו להבין
כי הרחם מתכווץ ואז מרגישים כאבים כאלה שמתכווצת לך הבטן
באותו הנושא: