6 תשובות
לא, גם לי לא כואב כשאני במחזור אולי קצת בקטנה
גם לי לא כואב
ממש לא
את מבורכת
יש נשים שהן ככה ,בלי כאבים.
למרות שגם לי זה היה ככה ממש בהתחלה שקיבלתי,אבל בהמשך קצת יותר מאוחר כן היו לי בסוף כאבים.
יש נשים שהן ככה ,בלי כאבים.
למרות שגם לי זה היה ככה ממש בהתחלה שקיבלתי,אבל בהמשך קצת יותר מאוחר כן היו לי בסוף כאבים.
לא, אותו הדבר גם אני!;)
ממש לא, גם לי לא כואב כלום שאני במחזור.
באותו הנושא: