10 תשובות
אהבה בלי ידידים
ברור שאהבה ובלי ידידות. להפך זה רק מראה שאני מעוניין באותה בחורה ולא מסתכל על אחרות
ברור שאהבה בלי ידידים
נראה לי שאהבה.
המצב שלי כרגע זה מלא ידידים בלי אהבה, ואני בסדר עם זה :)
אהבה בלי ידידות
אהבה!! גם ככה אין לי כל כך ידידים... בנים לא כל כך ניגשים אליי... אז אהבה!
אנונימית
אהבה בלי ידידים
גם ככה אין לי ממש ידידים בנים אז אני רגילה
גם ככה אין לי ממש ידידים בנים אז אני רגילה
אהבה בלי ידידים
אהבה בלי ידידים
באותו הנושא: