7 תשובות
פשוט תתעלמי, זה הכי טוב
"אני אוותר תודה"
סבבה אני הולכת לצד שהכי רחוק ממך
תגידי לו "לא"
הוא הולך לבכות כולכך הרבה
"למה אתה צריך אותי אתה יכול טוב מאוד גם לבד.. ואם ממש בודד לך? שלוף את יד ימין. ביוש"
אנונימית