23 תשובות
תגידי לה תודה... שאת מעריכה את זה מאוד
איזה אמא נסיכה יש לך
רוצי אליה חבקי אותה ותגידי לה תודה
את עשית לאימא שלך מניפולציה רגשית בשביל להשיג מעיל ב600 שקל שגם ככה יהיה קטן עליך כבר שנה הבאה.
את יודעת כמה שעות היא צריכה לעבוד בכלל בשביל להשיג 600 שקל ואת פשוט כפית עליה לבזבז את זה על מעיל בלי אפילו להגיד לה תודה?
ohh
first world problems
אמא מלכה! תעריכי
אנונימית
600 שקל.. וואו...
שמעי... אפילו לא אמרת לה תודה...
זה ממש לא בסדר
פשוט תגידי לה ממש ממש תודה על המעיל וזהו
לא מבינה מה הבעיה..
שואל השאלה:
לא כפיתי על אף אחד לקנות לי את המעיל,
פשוט קשה לי להגיד תודה אז בגלל זה שאלתי מה לעשות כדי שתדע שאני מעריכה.
אל תבלבלי לי פה את השאלה
אנונימית
תלכי אליה מחר, תגידי לה תודה על המעיל ושאת אוהבת אותה. וסליחה שהצעצבנת עליה.
אנונימי
תלכי אליה תגידי לה שאת אוהבת אותה ושתודה עם חיבוק ונשיקה בלחי
וכזה תהי ממש נחמדה אליה איזה יום אחד ותעזרי לה וזה
לדעתי? את כפוי טובה ואם ישלך מספיק כבוד תגידי לה לפחות תודה כי אמא שלך קורעת את התחת בעבודה כדי לקנות לך מעיל מסכן בפאקינג 600 שקל זה או שאת לא מעריכה את אמא שלך מספיק כדי להגידלה תודה או שאת פשוט חושבת רק על עצמך.
אנונימית
ואוו... את רצינית? לכי תחבקי אותה ותגידי תודה ואם את יכולה אפילו תחזירי תמעיל לחנות ותקני עוד 3 מעילים ב600 שקלים האלה, חבל, תעריכי את ההורים שלך.
תכתבי לה פתק תודה יפה ותביאי לה בבוקר למיטה עם כוס קפה ותחבקי ותתני לה נשיקה ותגידי לה תודה ושאת מעריכה את זה מאוד!
(ובגלל שלא אמרת לה תודה ישר.. את יכולה לתקן את זה ולהגיד לאמא שלך מחר בבוקר שמרוב שהיית בשוק שהיא באמת קנתה לך את זה לא ידעת מה להגיב...-ככה תתקני את הטעות שלך ותגרמי לאמא שלך להרגיש יותר טוב;-)
איזה אמא טובה יש לך תעריכי לא הרבה אמאות היו קונות מעיל של 600 שח
תחבקי אותה הכי חזק שיש ותגידי לה תודה על הכל
אנונימית
תלכי להגיד לה תודה, ותחבקי אותה.
לא כל אמא הייתה מתנהגת כך, תעריכי אותה.
אם הייתי מבקשת מאמא שלי מעיל ב600 שקל, היא הייתה מביאה לי 600 בוקסיםxd
אז מצבך הוא טוב, כי קיבלת את מה שרצית ומה שנשאר לך זה לומר לה תודה.
תקני לה גם משהו כדי לשמח אותה
את חייבת להגיד לה תודה לפחות. זה משהו בסיסי היא אמרה לא. כי זה המון כסף ולמרות שזה יכול להקשות עליהם החודש הזה היא קנתה לך אותו כדי שיהיה *לך* טוב ונעים אז תרוצי לאמא שלך תחבקי אותה ותגידי לה תודה ועוד. את חייבת זאת אצא שלך שלמרות הכל קנתה משהו שהיא לא יכולה.
אנונימי
תלכי ותגידי תודה ואו
נ. ב לילה שאמרה הבעיות של עולם ראשון אני "טחון ואני תמיד אומר תודה. אז על תכלילי בבקשה (אנונימי כדי שלא תגידו שאני משוויץ)
אנונימי
תכתבי לה פתק של תודה ותתני לה את זה לפני שאת יוצאת מהבית
את לא יכולה להגיד לאמא שלך תודה? *לאמא שלך*! האישה שסבלה בשבילך כל כך הרבה שאת אפילו לא יודעת כמה את לא יכולה להגיד לה תודה? אני אומרת תודה כל בוקר שאני רק רואה את אמא שלי אמא באמת שווה הרבה יותר ממעיל מעפן ב600 שקל תלמדי להעריך ותעשי סדר עדיפויות
חושבת שקשה לך להודות לה, בגלל שהמצפון מציק לך.
נכון, אפשר היה אחרת, אבל - אפשר לתקן.
כי לא להודות לה, זה להחמיר את הטעות.
מציעה לך לסלוח לעצמך, להבטיח לעצמך, שבפעמים הבאות, לא תבחרי להתנהג כך.
ומעבר לכך, זהו שיעור חשוב, שניתן ללמוד ממנו לשנות להבא.
כולנו עושים טעויות, וניתן ללמוד לשנות אותן.
ברור שמגיע לאימך שתודי לה, ובגדול.
ממליצה לכתוב לה שאת מצטערת, ושהבנת את טעותך.
כיתבי שאת מאוד שמחה עם המעיל, ושתהני ממנו הרבה.
המעיל הזה נקנה באהבה, למרות שקשה לאימך. אם לא תאהבי אותו - כל המאמץ שלה יהיה לשוא.
וזה ממש לא הוגן.
אז, אולי אפילו, תקטפי לה פרח יפה, ושימי לה על הכרית מחר, עם פתק גדול של אהבה.
חשוב לשמח אותה. היא אמא נהדרת.
ובבקשה- אהבי את המעיל.
יאא איזה נסיכה מהממת אמא שלך! אני מכיר היטב את המבוכה הזו... לכי אליה תגידי לה "אמא, רציתי להגיד לך מלא מלא תודה על אתמול על המעיל את לא מבינה איך אני מאושרת שיש לי אותו ושיש לי אותך" תעריכי... זה לא מובן מאילו.. יש ילדים שאין לך פרוסת לחם.
אנונימי
לפעמים אנחנו נכנסים ללופ של רצון שלנו בלי להביט מעבר, זה קורה בעיקר בזמן ההתבגרות - כשהיכולת שלנו לראות מעבר לעצמנו לוקה בחסר. אני יכולה להבין אותך שמאוד רצית מעיל מיוחד, אבל מבינה שאמא שלך שמנהלת את המערך הכלכלי של הבית. הבינה שייתכן שזה יהיה בעייתי מבחינת הוצאה. אני מציעה לך לפני הכל לקחת בפעם הבאה שאתן יוצאות לקניות כמה דברים בחשבון. לנהל בית משמעו לחשב עלויות. כלומר לזכור שיש חשמל לשלם, אינטרנט, ארנונה, גז, מים, מס הכנסה, ביטוח לאומי, טלפון, ניידים וכו' וכו' וגם בגדים ומזון. כל זה על ההורים שלך. ולכן בפעם הבאה אם יש איזה פריט לבוש שאת ממש רוצה, אני מציעה לך לעבוד בעבורו, לפחות בחלקו ובכך להקל במעט על ההורים שלך שבטוח משקיעים בך באהבה שנים ארוכות. בעניין זה שלא הודית לאמא שלך, אני יכולה להבין את המבוכה שבאוץו הרגע. אבל הגיע הזמן לנשום עמוק וללכת לאמא שלך ולהודות לה על המעיל ועל כל מה שהיא עושה למענך הרבה זמן, אמרי לה שאת מבינה שהוצאה כזאת היא לא דבר פשוט עבורה ושאת מודה לה מאוד על הכל. אין דבר בעולם שהורים רוצים - כמו זה שילדים יבינו אותם. כמו זה שהילדים שלהם יעריכו אותך ויפרגנו להם. וכשאת תתחילי להרוויח כסף, אני הייתי מציעה לך לקנות משהו לאמא שלך בכסך שלך. זה יעשה אותה מאושרת
הייתי מחזירה את המעיל וקונה אחד ב-200 ומחזירה 400 לאמא שלי, ואומרת לה שאת מעריכה את זה אבל זה באמת יקר ושגם המעיל השני שקנית יפה.
אנונימית
הייתי משלמת חצי חצי על המעיל. או קונה לאמא מתנה יפה.
באותו הנושא: