6 תשובות
למה את מכלילה?
זה כמו שיש מלא כפיות חילוניות
אנונימית
לא כולם.
נשמע שאת מתכוונת לקבוצות חרדיות נורא קטנות..
נשמע שאת מתכוונת לקבוצות חרדיות נורא קטנות..
לאלא כולם. הם פשוט רוצום להראות לכמה שיוצר אנשים את דרכם.
הדתיים אינם מאמינים שכל אחד צריך לחיות איך שבא לו, אלא שאלוהים ציווה עלינו לחיות לפי החוקים שהוא קבע.
אם בתקשורת אומרים שהם כופים - זה אומר שבאמת כופים? לא צריך להאמין לכל שטות.
אנונימי
באותו הנושא: