התחברות
הרשמה
זה בסדר לא לישון עד ארבע בלילה לפנות בוקר כי עשיתי החלקה יפנית ואני מתגעגעת לתלתלים הארוכים שהיו לי.ואני בוכה ודואגת?
זה מוגזם?
24 באוגוסט 2018, 11:30
החלקה יפנית
החלקת שיער
תשובה אחת
כן
אל תדאגי זה שיער, הוא צומח
ב
ביאנקה דל ריו
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שכשאני הולכת לישון ב2 בלילה, אני קמה ב2 בצהריים, וכשאני הולכת לישון ב4-5 לפנות בוקר אני קמה ב12 בצהריים?!?!?!?!
מה תחשבו על מישהי שתגיד לכם שהיא עובדת מ12 בלילה עד 4 לפנות בוקר?
אני צריכה מחר לקום בשעה ארבע וחצי לפנות בוקר.. ללכת לישון?
מתי הלכתם לישון אתמול בלילה ומתי אתם מתכננים ללכת לישון היום?
כדי לסדר את השעות שינה כדאי לי לא לישון כל הלילה ואז להיות עייפה ולהירדם מוקדם?
אני היחיד שמסתכל בלילה לכולם בווצאפ לראות מתי הם הלכו לישון/אם הם הלכו לישון?
לא ישנתי בלילה כדי לסדר את השעות, מתי ללכת לישון כדי לקום מחר בבוקר?
איך לסדר את השעות שינה?נמאס לי לישון ביום ולהיות ערה בלילה
לישון 7 וחצי שעות בלילה לפני בגרות זה קצת או בסדר?
זה בסדר לא לישון לילה אחד נכון?
השעות שלי התהפכו אני ישנה ביום וערה בלילה אני לא מצליחה לישון לפני ארבע יש לכם עצות?